Menu

#KorteKeten: Zorg voor een duidelijke en informatieve website

Geschreven op 18 mei 2020.
Deze 4 W’s zijn je leidraad voor een goede bedrijfswebsite:

1. Wie ben je?

Wees niet bescheiden. Laat zien wie je team is met een leuke foto en zet de voornamen erbij. Zo weten klanten wie hun aanspreekpunt is. Heb je kledij met de naam van je bedrijf? Draag het in de foto als extra herkenning. 

2. Wat verkoop je?

Voor welke producten en/of diensten kunnen klanten bij jou terecht? Producten die je het liefst verkoopt (i.f.v. marge/omzet) zet je eerst/bovenaan in je opsomming.

3. Waar ben je te vinden?

Vermeld het adres, liefst met link naar een kaart zoals Google maps. Een foto van je verkooppunt is goed voor je herkenning. Mocht je verkopen vanop je veld en wijzigt deze locatie voortdurend, zorg dan je website-info up to date is of verwijs naar je Facebook voor de actuele locatie. Liefst met een foto.

4. Wanneer ben je open?

De hamvraag voor de klanten: wanneer kunnen we langskomen? Zet de openingsuren op een zichtbare plek op je website. Zorg ervoor dat je bij het wisselen van de seizoenen mogelijke aanpassingen meteen online doorvoert. Heb je een automaat? Handig voor klanten om te weten! Twijfel je nog wanneer je best open bent? We zetten de meest populaire momenten op een rijtje: woensdagnamiddag, vrijdagavond, zaterdag, zondagvoormiddag.